• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 12 مرداد 1398
کد مطلب : 69960
+
-

اختصاص ۴ میلیارد تومان  به پیست تارتان اراک

معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت ورزش و جوانان گفت: برای پروژه پیست تارتان اراک امسال از‌ محل اعتبارات استانی و ملی به صورت تلفیقی ۴ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است. 

به گزارش ایسنا، «ژاله فرامرزیان» در حاشیه بازدید از سیستم الکترونیک سالن تیراندازی مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک اظهار کرد: در اراک به جز پروژه‌های نیمه‌تمام چند پروژه مهم از جمله پیست تارتان وجود دارد که امسال از‌ محل اعتبارات استانی و ملی به صورت تلفیقی ۴ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص پیدا کرده و امیدواریم با یک میلیاردی که قبلا پیش‌بینی شده تا پایان سال ۹۸ به اتمام برسد.
وی در مورد سالن ۳ هزار نفری ورزشگاه امام خمینی(ره) افزود: بخشی از اعتبارات این پروژه ملی و بخشی نیز استانی پیش‌بینی شده، اما مبلغ مورد نیاز ۱۵ میلیارد تومان است که یک‌ساله قابلیت جذب ندارد. امیدواریم با توجه به 2 ساله بودن پروژه بخشی از اعتبار امسال و بخشی سال آینده تأمین شود.

معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت ورزش و جوانان در مورد پیست اسکیت نیز بیان کرد: در هفته گذشته پیمان این پروژه با پیمانکار از طریق شرکت توسعه صورت گرفته که امیدواریم تا پایان امسال به نتیجه مطلوب برسد. برای این پروژه ۷۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که پیش‌بینی می‌شود برای اتمام آن زمان زیادی نیاز نباشد.


بازسازی ورزشگاه شهید چمران ساوه 

معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت ورزش و جوانان گفت: مجموعه ورزشی شهید چمران ساوه تا آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور آماده‌سازی و بازسازی می‌شود.
 فرامرزیان در حاشیه بازدید از روند طرح زمین چمن مصنوعی مجموعه فجر و بازسازی ورزشگاه شهید چمران ساوه نیز افزود: اقدامات برای بهسازی ورزشگاه شهید چمران باید قبل از این‌که تیم خوشه طلایی ساوه به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کند خاتمه یابد.

وی افزود: بهسازی این مجموعه به ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و با وجود مشکلات برای تأمین منابع مالی مذکور، عملیات بازسازی با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شده و تلاش برای قابل استفاده شدن این مجموعه ادامه دارد، اما زیرساخت آن مناسب نیست و راه‌اندازی این ورزشگاه موقتی است.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشگاه شهید چمران در محدوده مسکونی واقع شده و شاخص‌های استاندارد را ندارد و در صورت تداوم موفقیت‌های فوتبال ساوه و راهیابی به لیگ برتر، امکان برگزاری مسابقات در این مجموعه دشوار است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید